yazgulu123 Gizemlim bende çok mama denedim sma iyi geldi diğerleri hep kabız yaptı. Sma da her gün 1 2 kere yapıyor. Bende senin gibi süt mama gittim. Süt bitti 5 aylığız sadece mama artık
atlasinannesi2 MinikKoalam11 Görünce cevap vermek istedim evet canım sma yeşil kaka yapıyor 3 ay kullandım bende bebeğime şuan bebelac gold kullanıyorum sarı oldu kakası
ananasss Gizemlim hipp organik combiotic kullanıyorum içinde probiyotik olduğu için tuvalte çıkmasını kolaylaştırıyor
Zlm Gizemlim hergun kaka yapmasinin nasıl bı yararı olucak ki belki onun vücut düzeni böyledir. Ben sma kullaniyorum bı sıkıntı yaşamadım
Gizemlim Zlm cok zorlanarak yapiyor birde karni sis oluyor artik son gune dogru agliyor domtor mamayi degistir birde oyke dene dedi o yuzden canim
Dorugunannesi22 Bende mama artı meme devam hergün kakasını yapmaz bazen 3 günü bulur ama kabız degl hergün yapmaması daha iyi
eserekli_kiz11 Gizemlim 53 gunluk bebeggime kullanyrm herhangi bir sorun yasamadim gazlı bir bebekse sma comfortu alabilirsinz
Zlm Gizemlim hmm anladım biz doğduğundan beri sma kullanıyoruz 4 aydan beri de sadece mama ile besleniyor ha bir de ek gıda tabii şimdi ama kakasını falan her gün yapar yani bilmiyorum onunla mi alakalı
yazgulu123 Gizemlim 5 aylığız 3 4 güne kadar 120 ml di şimdi 150 ye çıkardım. Geceleri 120 yada 90 veriyorum. Yemiyor çünkü çok.
atlasinannesi2 Bebekten bebeğe değişiyor bence kuzum biz doğduğundan bari sma kullanıyorduk ama kabız oluyordu 4 5 gün yapamıyordu 2 hafta önce bebelac golda geçtim hergün sorunsuz yapıyor. 3 ay 14 günlük şuanda. Ve sma kullanırken kakası yeşildi şuan normal anne sütü alıyor gibi sarı kakasının rengi
Mekselinabyb Gizemlim 8 kere felan Gündüz 90 gece 120 içiyor içebildiği kadar veriyorum ayına göre az ama zorlamak da iyi değil. Doktora danıştık her bebeğin kapasitesi farklıdır dedi 😶🙁
MinikKoalam11 atlasinannesi2 yeşil olmasında bi sıkıntı var mı ki peki ben 8 aydır kullanıyorum her zaman olmasa da çoğunlukla yeşil oluyor ama bi sakıncası olduğunu düşünmediğim için mamayı değiştirmeyi düşünmedim
Sedoss02 Gizemlim aynı durumdayız ben sma ya devam ediyorum cok şükür kabızlık olmadı inşallah olmaz da
Deletedmom_23 Gizemlim Doğduğundan beri sma optipro kullanıyoruz. 9 aylık günde 3 kez kaka yapıyor. Kabız olduğu nadirdir onda da çok muz yediyse
ARYAmm11 Gizemlim 54 günlüğüz doğduğundan beri kullandım fakat bebeğime aşırı gaz yaptı aptamile geçtik ve hergunde 1 kaşık su veriyorum bazen mamasinin içine 1 2 damla zeytinyağı damlatyrm öyle rahatlıyor
durusmom22 Gizemlim canım basından beri emmeyen bir bebeğim var,süt sağarak+mama ilerliyorduk; 3. Ayda sütüm tamamen bitti suan 4 aylığız hep mama yiyoruz. SMA Comfort öneririm mutlaka,zor bulunuyor ama gaz kabizlik vs hiçbir sorun kalmadı kızımda 🙏
Silagumus Gizemlim kızım 4 aylık geçen aya kadar Aptamil kullanıyordum kakasını 5 günde bir yapiyorsu sma ya geçtik ve şuan her gün kakasını yapıyor sma optipro yu öneririm 🤗