Gizemlim kızım memeyi 3 aylıkken bıraktı. 20 günlükken sma optipro vermeye başlamıştım zaten. Şuan 10 aylık hala mamaya devam ediyoruz. Tabi ara ara kabızlık durumu illaki oluyordu ama mamaya bağlı değildi. Ben kızıma suyu sevdirmemiştim bir türlü buna bağlıydı. 5 aylıktan itibaren su falan da verdim. Sonrasında kabızlık yaşamadık. 3 aylıkken memeyi bıraktığı için, 4.5 aylıkken ek gıda tadımlara başladım. Suyu da mecbur veriyordum ama içmiyordu dediğim gibi. Sonradan bardak hoşuna gitti.