KahveliVera benim bebeğim 7 aylık. İlk zamanlar tek olduğumuz için hiçbir şey yapamıyordum ev işiyle ilgili hep eşim yapardı. Şimdide çok yaptığım söylenemez ama elimden geleni yapıyorum. Önceliğim çocuğumun sağlığı ve gelişimi. Onu geliştirecek oyunlar blw ile ek gıda beni yeterince yoruyor zaten o yüzden pek ev işine vakit kalmıyor. Sabah en heç 07:00 de kalkarız bebeğim beni kaldırır. 08:00e kadar o oyuncaklarıyla oynar ben sporumu yaparım. 8de kahvaltı hazırlarım yeriz eşim 8 buçukta evden çıkar. Ben oğlumla oynarım ek gıdasını veririrm yemesini beklerim. Oynar mıncıklar keşfede yer etraf berbat olur😂 etrafı, onu, altını temizle, emzir 9:30 ve 13:00 civarı uykuya yatır derken zaman geçer o uyudukça kitap okurum oyuncakları toplarım eğer çok gözüme batarsa süpürge açarım. Sonra akşam yemeği yaparım. Yemek önemli eşimle ikimiz içinde o yüzden börek dahi açarım yani ondan kaçmam hiç.Eşim akşam 18:30da gelir yemek hazır olmuş olur yemeği yeriz banyo günüyse banyo yaptırır burnunu çeker emzirir en geç 20:00de yatırırız. Birimiz uyuturken öteki bulaşıkları mutfağı halledip çay demler. Sonra oturup ya sohbet ya film izleriz. Haftada bir eşimle tüm kanepe altları, lavabolar evi sil süpür yaparız. İki günde bir çamaşır. Ütüler birikince yaparız öyle ev işi konusunda çok kasmıyoruz. Bizimki daha çok bebek odaklı🤟🏼