2cocukannesi__ rabbim dağına göre kar veriyor insan oğluna gerçekten çok zor evlat yetiştirmek büyütmek, bak iste tek eksiğim benimde kuranımı okuyamamam annem bazen telefonda kızar kuran okumuyorum diye rabbim o azimi banada nasip etsin inşallah bu yıl bende çok yıprandığımı fark ettim bebeğim daha 4 aylıktı kızlarım okula başladığında bende onları okula götürüp almaya giderdim bebeğimle onların dersleriyle ilgilenmek bütün bu işleri yapmak beni çok yordu bu yıl yeri geldi yemeğimi iki günlük yaptığım bile oldu gece çocuklar uyur ben pasta börek poğaça yapardım.. annemin kıymetini anne olunca daha çok anladım 🥰