Wonderful_mom ceviz, avokado, dereotu, maydonoz, bulgur, irmik, tam buğday ekmek, yumurta kaşar kırmızı et. Bebeğe en iyi gelen şeyler. Doktorumuz bana hep karbonhidrat ve protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Diyet yapmamamı, şu anda önceliğimin bebeğimin gelişiminde olduğunu söyledi. Bunun yanı sıra elenatal 3 emzirme vitaminini yine doktorumun yönlendirmesiyle kullanıyorum. Bebeğim 36hafta doğdu, yoğun bakımda kaldı şimdi 2 aylık şahane toparladı. Bunları tavsiye ederim naçizane