Wonderful_mom
kırmızı et bende tüketmem sadece bazı yemeklere kıyma atarım o kadar canım sende öyle yap benim beslenme şeklim şöyle meyveyi bol yerim kuruyemiş olarak ceviz fındık alırım arada az malum fıyatları 😅
bol yeşillikli salata yaparım her yemeğin yanına
gece emzirmeye daha özen gösteririm mesela benim bebeğim gün içinde çok emmez can çekişirim emzirmek için yaglı süt daha çok olurmuş gece aksam 8 den gece 12 ye kadar daha sık Emer mesela su çok tüketmiyorum içemiyorum günde 1 ltre anca onun yerine ayran hoşaf tarzı tüketirim yoğurt, ceviz, badem, fındık, kuru incir, kuru meyveler felan sütün kalitesini en çok arttıran besin bu arada