Streptekok benim oğlum 6 ay 6 günlük. İri bi bebek olduğu icin ve sütümün kalitesi biraz düştüğü icin ek gıdaya 5 buçuk ayda başladık su an 2 ana öğün bir ara öğün veriyorum. Su an yazlıktayız buraya gelmeden cok araştırdım ve beyorganik marka tarhana, muhallebi karışımı ve organik bebe bisküvisi aldım. Bu tatilin en mantıklı kararını vermişim. Muhallebi karışımı suyla yapılıyor icine ister sebze ister meyve koy.
Sabahları bisküvi ,muz veya kayısı , yarım yumurta sarısı karıştırıp veriyorum.
Akşama doğru ev yapımı yoğurt ve meyve duruma göre kuzu kıymalı tarhana çorbası. Tarhana çorbası da duyla hemen oluyor aşırı pratik.
Gece maması veriyorum arada muhallebi karışımına hurma özü ve elma ekliyorum.
Yazlıktayız 10 gündür bu şekilde idare ettim emiyor zaten.arada kabak yemeği yaptım yoğurt mayaladım bir de organik yumurta buldum burda