Streptekok 6.5 aylık bebek için bence çok zor olmaz, sonuçta ek gıdaya yeni geçmişsinizdir. Anne sütü + sebze püreleri, meyveler falan idare ede bilirsiniz. Biz kızım 1 yaşındayken gittik, restoranda yediklerimizden verdim ufak ufak ama pek içime sinmeyerek. Daha küçük olsa kendim yapar götürürdüm herhalde