Halimea Dertlianaaa173533 cnm biraz fiyatları pahalı ama deger o fiyata , benimkinin altı biraz uzun geldi kestirdim simdi giyiyorum serin tutuyo… https://www.suhneva.com/ferace-modelleri
Eleftra_ Mihrivefa merhaba potikarem den alabilirsiniz hemde kombinliyorlar . Kombin seklinde alirsiniz
Eleftra_ fikrimcee27 olculerini sorarak alabilirsiniz. Iki kol alri ve boy olacak sekilde. O zaman bedeninizi alabiliyirsunuz iyi oluyor
Goktugakca-3419_ fikrimcee27 karıştırmış olabilirler ben 42 beden istedim elbiseyi 42 getirdiler çokta güzel
fikrimcee27 Goktugakca-3419_ yok S yazıyordu da kalıptan sanırım, bi daha da riske girmeyeyim dedim. Güzel parçalar var ama
ikicocukcokcocuk Mihrivefa Bende aynı ya gözüme ne güzel geliyorsa alıyorum eve geliyorum kombin yapamıyorum ablama ksrdeşime veriyorum onlar çok güzel giyiyorlar o parçayı ben giyemiyorum hoppp başa sar bence stilini değiştirmekle başlamak lazım tunik değil de elbise etek tarzı giyinmeyi dene belki istedigin olur
Goktugakca-3419_ fikrimcee27 hımm anladım bazı siteler basen göğüs bedenlerinide söylüyor ben bol olsun diye 42 söyledim gerçektende bol suruyor 40 söylesem biliyorum kalça falan belli olacak .
Fenciannee Herkese önerileri icin ben de teşekkür ederim, sormak istediğim birsey var ferace yerine uzun beli baseni belli etmeye elbiseler de tercih edebilir miyiz acaba yani sade ve koyu renklerde?
Fenty Fenciannee Maalesef, dışarıya kapsız denilen yani üstümüze alacağımız bir şey olmadan çıkmamak en iyisi. Elbisenin üstüne giyilmesi gerekiyor ama mesela elbise tarzı feraceler var attığım sayfadaki gibi bunlar dış kap dediğimiz şekilde duruyor onlardan tercih edebilirsiniz.
Halimea Fenty yok cnm benim boyum 165 , yerde sürünüyordu , ayaklarım gözükmeyecek sekilde kestirdim. Bu feracem gibi kestirdim . https://imgyukle.com/i/VGpMg8
Fenciannee Fenty evet bayagi kalın kumaş gibi duruyor zaten haklısınız onlara biraz daha bakayım tesekkur ederim 🤲🍀