Geçenlerde modaşahtan bi takım aldım bende gayet güzel görünüyordu da, mankenin üzerinde değilde sadece resmini atıyorlar ya bazen o biraz yanıltabiliyor insanı sanırım. M giymeme rağmen S aldım geniş duruyordu biraz ama bi geldi sanırsın L, iade ettim bende. Denemeden almaya da güvenemiyorum artık.