NurY Pnarela tokide kiralık bulabilirsiniz ama bence Yenişehir civarında ev tutun , Viranşehirin en gelişmiş ve modern kesmi Yenişehir bide her yere yakındır merkezidir ✋🌹
NurY prenses_we_prens_annesii neden öyle dediniz bu güne kadar bir kere rahatsızlik duyacak bişey yaşamadık tekin bir ilçe değil ne demek ? Buraya gelen öğretmenler memurlar hemşireler burdan gitmemek için can atıyorlar ,
prenses_we_prens_annesii NurY bide onlara kesin bir dille sorun isterseniz neyse size ilçenizde mutlu günler dilerim🌸
NurY prenses_we_prens_annesii sormama gerek yok burda cok mutlular bedava yasiyorlarlar resmen ( gerçekten öyle ) ama gidince kötülüyorlarsa bu onların ayıbı
Pnarela Nehirimerve lojman tercihleri ayın 22sinde açıklanacak diyorlar da bakalim inşallah biran önce açıklarlar da bi?de ona göre ev bakarız 🤦♀️
cocomelon33 Nehirimerve tokide polis lojmanı var 2+1 miş ,içi benim oturduğum gibiymiş güzeldir diye düşünüyorum.Kira 500-600 civarıydı doğalgazı var ortam güzel.Başka bir yerde polis lojmanı var yeni yapıldı kira 750 ama doğalgaz gelmemiş o evlere.
Nehirimerve cocomelon33 doğalgaz önemli benim için diğer türlü skıntı olur peki boş yer var mı biliyor musunuz belki çıkar bilmiyorum başvurduk ama neresi olur belli değil
Glfdnaktr Pnarela merhaba merkezde olsaydınız kesinlikle Yardımcı olmaya çalışırdım ama inanın Viranşehir de tanıdığım yok fakat merkeze yolunuz düşürse Benim Bebek Spa Merkezim Var getirmeyi düşünürsen beklerim instagram derinbabyspa Şanlıurfa🥰