Kocamanaile Benim oğlumda da kronik kabızlık var şu anda 10,5 aylık 5 aylıktan beri doktorumun önerisiyle Dulco Soft isimli ilacı kullanıyorum. Doktorum çok çok iyi bir doktordur çok güvenirim. Doktorumun söylediğine göre bu ilaç bağırsaklar tarafından emilmiyormuş dışkıyla vücuttan atılıyormuş o yüzden alışkanlık yapma gibi bir durum olmuyormuş. İlaç zaten doğal içerikli. Ben kabızlık durumuna göre günde 3 tatlı kaşığına kadar veriyorum.