Eşim böbreklerinden rahatsızlandı 2 gün hastanede kaldık bebeğimi bırakmak zorunda kaldım kayınvaldeme ama gel bana sor hastanede eşim için ayrı çocuğum için ayrı yandım 😔 Aklım hep kızımdaydı kızımı sayıkladım durdum ağladım… Allah’ım bir daha ayırmasın kızımdan.. yapım gereği de güvenmem kimseye malesef…