Selam herkeze, yurtdışındayız biz ve Ağustosta Türkiyeye gitcez Bebeğim ozaman 3 aylık olcak. Eşimin Ailesi türkiyede ora gidince beraber kalıyoruz ve hepsini seviyorum iyi anlaşırız. Köyde kalıyorlar Merkez yarım saat uzaklıkta. Havalar sıcak oluyor ya her yere götürmeyin siz gidersiniz çarşıya felan biz bakarız bebeğe diyorlar bilmiyorum ben çok alışkınım bırakamam diyorum yanımda olsun herzaman istiyorum 5 sene sonrası Bebeğimiz oldu aceba o yüzdenmi bilmiyomkii☹️ Onlara güveniyorum gözleri gibi bakarlar çook seviyorlar ilk ve tek torunları şuan zaten yurtdışındayız kısa süre görcekler seneye belki gidemeyiz. Bıraksam bile hep aklımda olur hemen dçnmek isterim. Ben böyleyim işte🤔 Sizdemi böylesiniz yada bırakırmısınız? Bazıları bırakıp tatile bile gidiyorlar nasıl yapıyorlar bilmemm🙂