Norveckizi önleyici olarak bepanthol çok memnunum, pişik olduğu zaman mavi hametan kullanıyorum. İleri seviye geçmeyen pişik olduğu zaman travazol yazmıştı doktor onu kullanıyorum. Sudocrem bizde etki etmedi mustela da aynı şekilde. Cilde göre değişiyor sanırım.