Asl90 Norveckizi pişik önleyicileri hiç kullanmayın mustela gibi içeriğide iyi değil zaten. Zorda kalırsanız diğerlerine nisbeten mavi hametan olabilir.
Norveckizi Efy SUDOCREM hem pişik önlemede hem de pişik oluştuktan sonra iyileşmesine yardımcı olan bir bebek bakım kremi Ayrı kremlere gerek yok ki
Azraada58 Norveckizi valla öyle dogdugu günden beri kullanıyorum mesela altını actıgımda sürüyorum bir sonraki acışımda hic bişey kalmamış oluyor mustelada denedim ama sudocrem kadar etki görmedim 🙂
Omom Norveckizi valla bende duydum da çocuğum da alerjiden dolayı hep pişik olur hiç sudocrem sür demedi doktor. O yüzden hiç kullanmadım
Asl90 Norveckizi hayır canım içerikleri kötü. Sık bez değişimi ve yıkama ile pişik olmaz zaten birde altını silerken çok sert davranmayın yada çok silmeyin pişik oluşmasının en büyük sebebi çok silmek
Azraada58 Norveckizi ama söyle bişede var kuzum bu tamamen bebişin cildiyle alakalı ona göre sür bak eger işe yarıyosa devam yoksa diger kremleride dene ben ilk denedim şükür bi sorun olmadı bide bizim cildimiz olabildiğince hassas 🙂