eylulvari belki doktorun gece uykusunda 6 saat uyursa uyandırmaya gerek yok anlamında demiştir bize doktorumuz gece uykusunda 4 ile 6 saat aralıksız uyuyabilir emzirmek için uyandırmana gerek yok ilk doğduğu zamandaki gibi demişti uyansada emzirme diye bişey soz konusu olamaz canım yanlış anlamış olabilirsin tabi ben yine rahat edemiyorum suan 3 ay 17 günlük uyandirmiyorum ama emziriyorum uyku arasında