eylulvari Ben oglum kendisi uyanmadigi surece uyandirmiyorum dogdugundan beri. Ayni sekilde buyuk oglumu da uyandirmiyodum. O kadar doktorumuz oldu biri uyandir felan demedi hic. Aksine uykuyla da besleniyolar uyandirmaniza gerek yok dediler. Bebegim yeri geliyo 6 saat uyanmiyo. Hamd olsun Rabbime sagligi yerinde. Herkesin kendi dusuncesi ama ben gerek duymuyorum.
Benim dusuncem; BEN her iki saatte saatimi kurup uyanirsam uykusuzluktan kafayi yerim butun gun salak salak dolasirim ben oyleyim yani ne cocuguma ne kendime verimli olamam hatta sinir stress olurum. Mesela uykuya dalmakta sorun cekiyorum kac gundur gunduzleri sersem sersem dolasiyorum.
Ha sunu da ekliyim gec uyudugum zaman emziriyorum uykuda nasilolsa uyancak diye. O zaman karni tok oldugu icin uyanmiyo.
Bide gozlemledigim kadariyla bu uyandirip emzirme olayi ( sarilik veya rahatsizlik disinda ) bi bizim millette var galiba. Hic bu yabancilarda duymadim gece uyandiriyorun saat kuruyorum felan aksine bebegim hic uyanmiyo diye ovunuyolar.