azra22 doğduğu ilk andan itibaren uyuturken hep aynı odayı tercih ettim genelde kendi odası oldu ve karnını doyurduktan sonra sarılarak , kaşlarının ortasını,saçlarını veya ellerini okşayarak uyuttum. Şimdi 6 aylığız karnını doyurduk sonra her ikimiz de yan yatıyoruz yüzlerimiz birbirimize bakacak şekilde ben onun saçlarını okşuyorum onda benim yanağımı tutarak uyuyor rutini nasıl oluşturursan öyle gider . 40. Günden sonra da uyku saatlerini gözlemle belirtileri takip et uykusu da düzenli olur . Gece de kakasını yapmadığı sürece altını açma yatarken daha uzun süre dayanan bez kullan . Temas halinde olmak illa kucağında sallamak değil ki yatarak da onunla temas halinde olursun