azra22 ben kızımı hep desteksiz uyuytum. 6 aylık şimdi odasını ayırdığım için uyuyana kadar elini tutuyorum, bikaç güne bundanda vazgececek inş. Ben en zorlandığım anda dahi ayağıma hiç almadım, kucağıma alıp salladım tabiki ama kucağımda uyumasına izin vermedim dalacağı an yatağına bıraktm ağlarsa aldım az daha salladım ama o uykuya geçişi hep yatagında yapmasını sağladım zaten bir elin parmağını geçmez bu yaptığım. Hiçbir zaman uyusun diye zorlamadım, aynı zamanda uyansın diyede zorlamadım. Uyku konusunda rahat bir anneydim şükür, belkide bebeğim sakin bu konuda bilemem. Ama ben doğduğundan beri aksam olduktan sonra yattığı odadan istisnalar hariç asla cıkarmadım. Odasının ışığını acmadım. Aksam evime misafir kabul etmedim gelenide sessiz konusturttum veya kızımı kaldırmasına izin vermedim. Bi yere gittysem En geç 5 -6 hep evde olurum uyku hazırlığına geçerim. Ama bende en geç 10:30 da uyku moduna geçerim eşimde .ev sessiz olur. Birde gece uyuyorsa asla kaldırıp yedirmedim. Benim uyguladığım seyler bunlar umarım yardmcı olur:)