NinovaLemi ay yok öyle bişi korkma tabi biraz acıyo el çarpmasında falan ama yok burnum bozuldu falan düşünme çok büyük darbe Alman lazım duvara falan kafa atman lazım doktorum kendi dedi süt olayıda 8 saat emzirmemen lazım ben 1 gün emzirmedim garantiyi aldım hiç bişi olmadı