NinovaLemi ben burun ameliyatı olduğumda kızım 2 yaşındaydı hep anlattım burnum acıyor doktor teyze kontrol etti hiç ellemeyecekmişsin iyileşene kadar vs dedim çok şükür kızımın hiç zararı olmadı, darbe de almadım ama hep korudum yan yana yatarken bile öbür tarafa döndüm. Şimdi ameliyat olalı 3 ay oldu ağrı sızı sancı hiç bir şey kalmadı dokunulduğunda da hafif ağrı gibi oluyor, hissizlik gibi. İlk 2 ay korumak çok önemli demişti doktorum.