Hiçbir şey yapmayanlardanım ben de ama hamilelikten önceki kilomun da altına düştüm düşmeye de devam ediyorum tabi 8 gün yoğun bakımda kaldığımızı saymazsak bol bol su, rezene, kimyon tohumu, papatyayı karıştırıp çay yapıyorum onun etkisi olabilir(huzursuz bağırsak sendromu olan biriyim ayrıca bağırsaklarım da hiç çalışmadığı halde) bu çayları kullanmıyorsanız deneyebilirsiniz bir de e bebek humana stil tea etkili olabilir