Minelinannesi355 Rumeysayenerkurt 1 yaşından önce sut onerilmiyor bende almayı düşünmüştüm 11 aylık hala vermiyorum bide içeriği pek temiz değil sanırım 😐
Rumeysayenerkurt Minelinannesi355 kullandığımız biberon mamalarındada inek sütü var, direk süt olarak vermiyoruz ki zaten su ile yapılıyor şeker konusuna bişey diyemem tabi iyice bir araştırmak lazım içeriğini
Aaysenurrrrr Rumeysayenerkurt hayır danişmadim ek gıdaya geçtik zaten 4.5 aylikken 4 aydan itibaren onuda veriyodum
Rumeysayenerkurt Bebegimm1 teşekkür ederim ben doktorumada danışıp yoluma myle devam edeyim sağolun bilgilendirmeleriniz için
Nisabera09 Rumeysayenerkurt elbette vardır ben çok takıntılı bi anne değilim bebeğim nasıl mutluysa öyle devam ediyorum.☺️ Zaten köyde yaşamıyorsanız şayet yedirdiğimiz herşey katkılı 🙏🏻
Deletedmom_33 Rumeysayenerkurt gece olanını aldım 7 tahıllı. Arada veriyorum kabızlık yaşamadık 5 aylık olacağız Çarşamba günü