Serapem doktorumlada henüz konuşmadım ama 7sinde gideceğim danışacağım belki biraz daha beklememi ister yada başlamamı yavaş yavaş. Bir kaç tanıdığım biz arı mama verdik çok güzel bir mama diyorlardı hatta biz bebekken annelerimizde hep bize yedirmiş (yaş24) bir sorun olmadı dediler bende o yüzden merak ettim acaba varmı kullanan bir yan etkisini gören falan. Öneriniz için çok teşekkür ederim hemen ekran resmi alacağım, birde eklemek isterim şeftaliyi ya 7. Ay ya da 8. Aydan sonra verin diyorlar sanırım içeriğindeki asit ve lif bağırsaklarının bozulmasına sebep oluyormuş 🤍 sağolun tekrardan