Eski9 anataraf1leoparbenim pantenin Argan yağı var onu sürüyorum duştan sonra ıslak saça şükür ki o biraz iyi geldi en azından eskisi kadar acitmiyor çocuğun saçını tararken umarım bu şekilde yumuşar saçları biraz
anataraf1leoparbenim Eski9 banyo sonrası genelde gliss in tarama spreyi var mesela bi yere gideceğimizde onu sıkıp öyle topluyorum örüyorum yada o gün ne yapacaksam kenarlardan tiftik saç çıkmıyor tertemiz oluyor