7 yaşında kızım var dalin Nivea Johson and Johnson pembe siseleri vs bir çok şampuan denedik ama hepsi kızımın saçını keçe gibi yapıyor normal yetişkin şampuanı kullansa sorun olur mu ben yıkıyorum gözüne kaçırma vs olmaz dikkat ediyorum. Bebek çocuk sampuanlariyla yıkanınca ne saçında güzel bir koku kalıyor ne yumuşak oluyor ertesi sabaha zor açıyoruz coplesiyor hep birde çocuğun saçları sanki yıkanmamış gibi kokuyor hemen sizce sorun olur mu siz ne kullanıyorsunuz?