Benim kızım da şuan 15 aylık 14 aylıkken dediğiniz gibi uykuda çok zorluk yaşadım baktım bu kız sabah 8 de uyanıyor 12 de yatırıyorum 2 buçuk 3 gibi kalkıyor akşam da 8 de yatıyor daha iyi oldu diğer türlü akşam üstü 4-5 gibi uyutmak çok güçtü uykusu yoktu uyusa bile akşam yatırmak çok zordu en güzeli böyle