Kızlar iki uyku yapıyoruz normalde 12 ay 15 günlüğüz ama akşamları ızdırap uyumak istemiyor kendini atıyor ordan oraya. Dün geç uyandı biraz tek uyku yaptık ama direk uyudu dün gece .. sizce tek mi yapayım ikimi bilemedim. Normalde 7-8 arası uyanır 10 gibi uyur bazen 2 bazen 1 saat sonra 15 gibi uyur 17 e kdr akşamda 9 da yatırırım ama son 1 aydır geceleri ızdırap 😫 dünde güzel uyuyunca acaba dedim tek uykumu yapmalıyım.