Busrasener43 Kızlar eşim asker tayinimiz çıktığı için şuan taşınana kadar ailemin yanında kalıyorum buraya geleli 3 ay oluyo buraya gelmeden önce bebeğimin bı uyku düzeni vardı 8 buçukta yatar 1 2 ye kadar kalkmazdı sonra emip sallayarak tekrar uyuturdum ama buraya geldik geleli herşey alt üst oldu kızım yatırdığım andan itibaren saat başı kalkar oldu 11 aylık olmak üzere tasinacagim şehire gidince 1 yaşına girecek böyle devam ederse kafayı yemek üzereyim artık gündüzleri zaten hiç dinlenemiyorum bazen uyku yapıyor bazen yapmıyor ve sürekli üzerimde 1 yaş uyku eğitimi için geç bir zaman mı eğer deyilse nasıl uyku eğitimi verebilirim lütfen yardımcı olun
pamuksekerinannesii Busrasener43 benimde eşim asker ve ben verdim ha bozulduğu zamanlarda oldu ama o süreçte cok rahatladım kendi bilgileeim ile uyguladım birkaç arkadaslada vatsapdan hep iletişimde olduk ikiside başardı bebege göre değişiyor bu şeyler eğitim adı altında çocugun bilinç altını kirleten cok kişi var bence cocuga o kadar eziyet etmeye ve parayı cöpe atmaya gerek yok
nisaylmz Geç bir vakit değil uyku eğitimi verenler var instagramda 0 4 yaş arası araştırırsan denk gelirsin bende bakıyorum bu aralar benimki de 1 yaşında aynı senin gibiyim yaz bitiminde almayı düşünüyorum
pamuksekerinannesii Busrasener43 ben kendi fikirlerim okuduklarım gördüklerim ile yaptım uzun yani burada yazmak
Ecemarin SulNur ben de eğitim aldım kendi kendind uyuyor, gece uyanmaları dışında. Gece 3 4 kez kalkıyor, orda ağlamasına dayanamoyorum emziriyorum öyle uykuya dönüyor. Gece uyanmaları için ne önerdi acaba
Nazlican Merhaba annemiz, forumumuzda uyku eğitimcilerine yer veremiyoruz. Bu yüzden bazı yorumlar kaldırılmıştır. Daha detaylı bilgi için linki inceleyebilirsiniz. Anlayışınız için teşekkürler 🌺 https://forum.mutlubebekleriz.com/d/380166-uyku-egitimi-mafyasi