Deletedmom_45 Malesef doğada ve suda uzun süre kaybolmuyorlar. Her şey için kullandıkça atık olarak çoğalmış oluyor. Ben de kullanmayı azaltmaya başladım. Banyomda ev için hala bir paket durur ama artık daha az kullanıyorum genelde misafir için bırakıyorum orda. Tabi oğlumun altı için hala kullanıyorum orası ayrı 😀