Ben de yapardım ama çevreye zarar verdiğimi fark ettim. Kaliteli bir mikrofiber toz bezi aldım. Yatak odamda salonumda ve banyomda bir tane var. Bunları kullanıyorum. Ama tabi yine yere çay ya da başka bir şey döküldüğünde ıslak mendil kullanıyorum. Bu dediklerim tozlar içindi 💕