Raee hansmomm valla markasını hiiç bilmiyorum zaten doktorum da herhangi bir tane al demişti. Medikal ürünler satan yerden aldım derdimi anlatıp 😂 cırtlı bir korse işimi gördü,karnın indikçe cırtları sıkıyosun baya kavrıyor karnı beli.
Elanin_annesi1 hansmomm ben de solum hariç yatamıyodum. Hiç bişey olmuyor aslında biz kafada kurıuoruz. Ben de midem calıssın diye soluma yatıyordum
Elanin_annesi1 Bi kaç güne bişeyiniz kalmaz inşallah az kalmış. Hepsi geçiyor dayanın. Sinirler zarar görüyor onun ağrısı cok oluyor ama doktorum dikişinde his yok ağrımaz orası dedi dokununca hala hissetmiyorum
hansmomm Elanin_annesi1 inşallah çok teşekkür ederim 🥰ya bi cesaret bende dokundum ama cidden his yok sadece iç dikişlerim ağrıyor galiba 🤦🏼♀️
cftcdln hansmomm ben de 18 haziranda sezaryen oldum. Akşam üzeri oldum anestezi etkisi geçince hiç daha fazla uyumadım. Direkt kalkıp su içip yürüdüm. Günde 5 litre içtiğimi bilirim. Sabaha hiçbir şeyim kalmamıştı. Yürüme işini de su içme işini de abart canım bu iki üç günde. Eminim daha iyi olacaksın. Ben de su geçirmez bant çıkınca canım acır sandım da, dikiş çok az yer kaplıyor ve bant onun yakınında bile değil hiç korkma. Sadece çıkarken oradaki tüylerden dolayı tuhaf bi sinek ısırığı hissetmiştim ama dediğim gibi yine dikişle alakası olmayan bi yer. Çok geçmiş olsun
hansmomm cftcdln Allah razı olsun çok teşekkür ederim size de bebişinize de sağlıklı günler dilerim 🥰Sıvı çok az alıyordum 1 litre suyu bulmuyor içtiğim nerdeyse ama bunu kesinlikle dikkate alacağım sık sık da yürüyorum korkuyordum zorlar mıyım acaba diye 🤦🏼♀️
Haydinn hansmomm ay canım o kadar yeni o kadar tazesin ki 🥰 geçmiş olsun 💐 onun dışında bende aynı öyleydim sağa sola dönmeye korkuyordum yanıyordu dikişlerim uzanırken kalkmak hele☺️ Ama bi iki haftaya toparlarsın yürümeyi ihmal etme ve bol bol su tüket sağlıcakla büyüsün yavrunuz 🌸
hansmomm Haydinn yaaa çok teşekkür ederim Allah razı olsun 💕🥰hiç geçmeyecek hep böyle kalacağım gibi geliyor taki böyle güzel yazılanları okuyana kadar 🌸🫶🏻
cftcdln hansmomm ben doktora korkumdan dikişleri ne yaparsak açılır diye bile sordum. O çok düşük bir ihtimal ağır kaldırma kendini zorlama ilk on gün dedi. Bizler aslında işin ayrıntısını bilmediğimiz için bu kadar korkuyoruz. Ama anladığım kadarıyla iyi işçilik var bu dikişlerde, hiç korkmayın sadece çocuğunuza ve kendinize odaklanın 😊
tazebiirannee hansmomm kendini zorlamadan günlük hayatına devam etmeye çalış otur kalk evde yürü bende uyurken çok zorlandım ama 20 gün sonra tamamen geçmişti ☺️
Hayallerim95 hansmomm martta spinal oldum sen beni görseydin hastanede ben hep böyle kalıcam diyr ağlamıştım annrme kızmıştım bana neden demediniz diye 😅 Çok panik birisim bide doktora bandajlı çıkarırken acırmı diye soruyordum tam 25 gün sonra kendimi iyi hissettim şuan acı falan yok geçmez sanıyor ama geçiyor bşraz daha sabır canım çok çok yenisin ☺️
Bsraaa3666 hansmomm bende 7 nisan da sezeryan oldum sırt üstü yatmaktan kalça kemiklerim bile ağrıyordu artık yan dönünce dikişlerim çok ağrıyordu iki yanıma da yastık koyarak duruyordum çok iyi geliyordu hem önüme göbeğimin altına doğru hemde sırtıma o şekilde duruyordum
Aslicamm Ben de Mart’ta sezaryen oldum doktor ayağa kalktıktan sonra bol su iç bol yürü demişti her fırsatta yürümüştüm bi de korse taktırdı daha hastanedeyken bi hafta hep korse taktım ve iyi geldiğini düşünüyorum ama bazı doktorlar hemen korse onermiyo hatta benimki 6 ay takacaksin dedi ama öneren doktorlar bile o kadar uzun süre kullanmayın diyolardi ben de doktoruma güvendiğim halde iki hafta anca taktım uzun sürmedi iyilesmem bana yürümek iyi gelmişti
Haticee_ Daha yeni olmuşsun normal ağırması ama 1 aya kalmaz normale dönersin, ben hiç dikkat etmedim ağrım olsa bile yürüdüm, ev işi yaptım, oturdum kalktım 3 ay geçti hala biraz ağrım oluyo ama hiç bi sıkıntı yok çok şükür