Yesilgul kayisireceli benim bebeğimde oyle yapardı normal yani diğer odadan duyardım sesini alerjiside yoktu gazını çıkarta çıkarta 😄
iremnr kayisireceli 3 aylık doğduğunda ber yaptığı her kakası gürültülüdür ev halkı olarak hepimiz duyarız 😊
Ovaliko kayisireceli Gürültülü kakanın dışında karın gurultusu mukuslu kaka ciltte kızarma belirtilerinden biri yoksa sıkıntı yoktur gazıyla yapıyordur kakasını ama bunlar varsa alerji olabilir
fgnrcp2704 kayisireceli çoğu bebekte normal kabul ediliyor ama nazende alerji olabiilyor benim oğlumda öyle yapardı maşallah herşeyden duyulurdu 😂
Ealp AlyaMiraTy benim yediğim süt ürünleri sütumden ona geçiyordu canım aylardır süt ürünlerinin hiçbirini tuketmiyorum