kayisireceli Bebeğim kakasını yaparken çok sesli yapıyor yaşayan oldu mu ? Normal mi ? 1 aylık bebeğim
Hiranursagdic kayisireceli benim bebeğim 3 ay boyunca sesli kaka yaptı ama bazen sesli kaka alerji belirtisi olabiliyormuş ama bana doktorum normal demişti tek başına bi belirti değil demişti
Ealp kayisireceli benim bebeğimde 3 aylıkken sesli kaka yapmaya başlamıştı nedeni inek sütü alerjisiymis
KEREM0000000 Benim bebeğim 3 aylık hala öyle araştırmıştım süt tazyikli geliyosa olabiliyormuş benim sütüm hala tazyikli ve aynı durum devam ediyo
Deletedmom_28 KEREM0000000 benim de bebeğim 4 aylık sütüm hala tazikli geliyor kakası da hala gürültülü 😂
AlyaMiraTy Ealp benimde bebeğim şuan 2 ayı yeni geçti gürültülü kaka yapıyor, 3 aylık bebekte nasıl inek sütü alerjisi oluyor acaba annenin inek sütü tüketiminden dolayı mı acaba
[silindi] Deletedmom_28 happy momsda işim kalmadığı için sildim 😢 burdan takip ediyorum bebeğin gelişimini falan resmini görünce direk tanıdım zaten 😍
Ealp AlyaMiraTy benim yediğim süt ürünleri sütumden ona geçiyordu canım aylardır süt ürünlerinin hiçbirini tuketmiyorum