Sedaaksyy Sizin süt ateşiniz de olmuş, kıyamam çok acı verici olduğunu duymuştum onun da. Sürekli emen bir bebek olduğu için sağacak kadar süt bile birikmiyordu bende. Yine de lohusalıktan mı bilmiyorum ama çok ağır grip olmuştum daha 20 günlükken. Gelip yine kayınvalidem baktı sağolsun. Bütün huysuzluğumu, mutsuzluğumu ani kilo verişimden kaynaklanan iştahsızlığımı o çekti 😄 İlk 1 haftadan sonra annem geldi benim de, ki her anlamda 5 günde toparlamıştım kendimi. On gün sonra kolik gaz sıkıntıları başlayınca annemin de çok yardımı oldu sağolsun ama daha yeni yeni düşündükçe hali ve tavrının bir garip olduğunu anlıyorum bana karşı 😄 O da kendince uçuk kaçık, sürekli uzun süren seyahatlerde olduğundan aylarca göremediği, her zaman yapılı ve kilolu kızını yarı kiloya inmiş, bitkin ve full anne modunda görünce şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırdı sanırım😄 Umarım çocuklarımızın hayatında da, kendi hayatımızda da bu tarz insanlar olmaya devam eder, ne denir ki.