JstDef gerçekten kayınvalidem olmasa iki çocuğumu da emziremezdim bende , ikinci doğumda özellikle sütüm daha doğumdan önce sızıntı olarak geliyordu zaten , doğum yaptım çıktım gece eve geldik göğüslerim taş gibi oldu o kadar şiştiler ki acıdan ağlıyordum , eşim sizin eşiniz gibi mama alalim boşver bu can acısıyla emziremezsn desede kayınvalidem 3 güne geçecek kızım merak etme dedi hep destek oldu , bebek çok az emebildigi için sürekli sagdik sakladık o olmasa o aciyla ne yapacağımı bile bilemezdim , ateşimi filan hep o düşürdü , annemden çok çok iyi davrandı bana o zor gunlerimde