Asi_123 evet oğlum salgın a yakalanmıştı, kusma ishal doktor tedavisi için bunu yazmıştı, düzgünde beslenmiyordu enfeksiyonlu olduğu için bu ilaç yan etki yapmış o yüzden katılım nöbeti geçirmiş.Son gittiğimiz prof. Mr sonucuna bakarak öyle dedi.. İnceledi bi sorun olmadığını söyledi çok şükür.. Rabbim kimseye yaşatmasın.