Asi_123
Ateşli havaleydi bizimki. Ateş o an ölçtüğünğzde 38de olabilir bir anda 40a çıkıp inmiştir o sırada beyindeki elektıklenme dalgasından dolayı oluyor demişti doktorumuz. Ateşli havalede dediğim gibi tüm vucut kasılır, ve kısa sürer. Beyinde ve vucutta hiçbir kalıcı hasar bırakmaz. Hastaneye gittiğinizde durmamıssa zaten diazepem veriyorlar makattan o an kesiliyor ve cocuk uyuyor uyandıgında hiçbir şeyi yoktu yavrumun. Şuan 7 yasında ve 18 aylıktan beri şükürki 40-41 dereceyide gördüm tekrarlamadı. Nörolog sizi yönlendirecektir mutlaka neler yapmanız gerektiğini, neui kullanıp kullaanmamanız gerektıgını sizi bilgilendireceltir. Genelde EEG istiyorlar cocugu uyutup saçlarına bant yapıstırıyorlar o sırada uyurken beyin dalgalarnı inceliyorlar yarım saatlik bir işlem bir problem olmuyor. Bizim sonuclarımız temiz çıktı inşallah sizlerinde öyle olur, kan grubuyla ilgilide bir bilgim yok malesef,😔