Kesinlikle erken sünnet daha iyi. Bebeğimi 7 aylıkken falan sünnet yaptırmıştım zor geçti bizimkisi yani doktordan kaynaklı bir durum oldu 2 kere ameliyat oldu falan ama şuan iyiki olmuş diyorum çünkü şuan 1 buçuk yaşında ve yürürken dengesini kaybedip masaya çarptı yüzünü baya morardı falan ama çok şükür iyi de öyle içli içli ağladı ki tek düşündüğüm şey eğer büyüdüğünde sünnet olsaymis ben dayanamazmışım o ağlarken dedim gerçekten de büyüdükçe ağrının korkunun daha çok farkında oluyorlar ve hareketli de olunca daha kötü olurmuş 👍 ve kesinlikle bebekken çok daha çabuk düzeliyo biz 1 haftada atlatmıştık düzelmesini