2 ay 11 günlük oğluşum 3 gün önce sünnet ettirdik. İlk çişini yaptığında çok ağladı. Bir daha hiç ağlamadı. Bugün sargı bezi çıktı. Biraz kanadı ve pipisi biraz şişmiş. Krem sürüyoruz günde 3-4 kere. Ama hiç acımıyor. Kesinlikle hiç bir tepki vermiyor altını alırken, krem sürerken falan. Valla benim içim zor dayanıyor ama bebişler çok güçlüler maşallah 🥰 çok fazla hareketlenmeden yaptırmak en iyisi. Şuan bile zorlanıyoruz çünkü bizim oğluş dönebiliyor. Doğduğu gibi yaptırmadigimiza pişman olduk açıkçası