Akalin74 2 gün önce 47 günlükken oldu. Çok şükür öyle bir ağrı sızı ağlama krizi yaşamadık.
Pipi kısmına karton bardak koyup rahat etsin diye 3 no bez bağladık.
Her gün yıkıyoruz. Ben çok endişelenmiştim ama geçti bile. Şimdi düzenli bir pomad lremi var onu sürüyoruz. Kolay atlattık. Ayağı falan değse bile can acısı hissetmiyor şu an