Benim oğlum da şu an 3.5 aylıkken sünnet oldu.
2 hafta oldu iyileştik şükür iyi ki de yaptırmışım
İlk gün anestezinin etkisiyle bir saate yakın ağladı ama fitil koyduk hemen etkisini gösterdi tekrar ilaç vermedik hiç. 3 gün bardak koyduk her ihtimal acımasın diye ama sonra onu da çektik. Biz dikişsiz kanamasız olan yeni çıkan aparat yöntemiyle olandan olduk sünneti şükür iyiyiz şu an bakalım zaman ne gösterecek