Ozumm41 iste onu bir kirsan boyle yarim agiz degilde tam emin soylesen zincirini kirarsin . Ben delimiyim bunlari soylerken 😄 deli sansinlar nerdeyse 4 ay aşilari olana kadar eşim haric kimseyi yanagindan opturmedim kimseye yanigini yuzunu dokundurtmadim bebegimin kim ne derse desin neler soylenip ne kavgalar edilip unutuluyor sizin bebeginizin ustune titremeniz de unutulcak zaten .tanidiginiz Biri bebeginizimi tutmak istedi eline almadan önce ellerini yikadin mi diye sor karsidaki bi dumur olur bi bozulur zaten sonra her seferinde bunu hatirlicaktir😂. Hiç gocunma derler bi senmi dogurdun bi ben degil ama bu sene bu guzel bebisi siz dogurdunuz evett dersiniz diyin yani bianda insana kal geliyor içiniz gidiyor diyemediginiz de ama iciniz gitcegnize vucudunuza hakim olun ve birakin agzinizdan ciksin 🖐🏼. Merak etmeyin kötüyude cagirmayin birse olmamistir bi okuyun üfleyin bebeginizede kendinizede 🤲🏻yarin guzellllceee bebisinizi bi yikarsinizz kiyafetleri yikanir sizde bi yikanir dinlenirsiniz kafanizda rahat eder bedeniniz de ic huzur cok önemli kimse siz ve bebeginizden önemli degil hicc hic kimse☺️🧿