Kızlar merhaba , bu bebek görmesi işinden nefret ediyorum. Gelenlerden çocuğumu korycam diye kırk takla atıyorum . Bugün de şehir dışında olan kuzenim gelmişti oğlumu görmeye ve çok müdahale edemedim oğlumu kollarının altından tutup havaya kaldırdı , kucağında tutacak diye evirdi çevirdi . Müdahale etmeye çalıştım ama biraz rahat bi insan çok da umursamadı. 1 aylık daha bebeğim, kırkı bile çıkmadı. Bebeği böyle kollarının altından tutup kaldırmak , öyle havada tutmak bebeğin bi yerine zarar verir mi sizce ???? Kolu çıkacak bi şey olacak diye çok korktum lütfen bi yorum yapın