esen1922 benim ablamın oğlunda da vardı o hamileliği boyunca kullanmış 20 yıl önce, riskli gebelikti onun. ben de kısa bir süre sonra değiştirdiğim doktorun gereksiz olarak kullandırdığı 2-3 iğneye takıldım. Çünkü burda okuduğum kadarıyla her kullananda olmuyor ama olanların çoğu kullanmış oluyor. 17 günlük anneyim anneliğin keyfini yaşayamadım ben de sürekli araştırıyorum:(