Kızlar oğlum hipospadiasli çok doktor gezdik doktorun çok iyi olması gerekiyor muş çünkü sonra İzmir’de ki çocuk hastanesine gittik ve oradaki iki doktorda organının küçük 3 4 yaşında yapalım ameliyatını yoksa damarlarda çatlama olabilir dedi yakınlarda bibtavsiye üzerine bir çocuk doktoruna gittim en açil şekilde başka bir doktor önerdi gitmemizi tavsiye etti üniversite hastanesi olduğu için orada da hemen randevu yok maalesef diğer doktorlar öyle demişti çok geç kaldık yani nasıl bir süreç oluyor bilgisi olan varmi