Asrinbaby canım bizimkide cuma günü aşı oldu ama Keşke hemen calpol verseydim üç gün boyunca katılarak ağladı önceden de ağlardı ama düzelmişti üç gündür ne çektim bir bilsen keşke her gün verseydim ertesi gün verdik biz yine de çok faydası olmadı doktorun daha iyi bilir ama ateşi çıkmasa da verebilirsin bence ama tabi doktoruna sor canım