Caglarass Bombaikizleri Oğlum konuşmaya yeni yeni başladı. Sesleri rahat çıkarsın diye harfleri sayarken harfleri ezberledi. Gösterdiğimde tanımaya başladı, şimdi eline kağıt alıp harfleri, rakamları sayıyo 10′a kadar. Ama saat kaç desem bilmez 😂
Gmze1998 Bombaikizleri maşallah diyelim ilk önce nazar değmesin bazı insanlarda fotokopi hafıza var hemen alır aklından cikmaz koplaya yapıştır gibi bu bende de var oradan biliyorum 1.5 yaşında annem normal yetişkin gibi konuşuyordun der ve 5 yaşında okuma yazma öğrenmiştim müdür beceremez az hevesi alsın demiş göturursun demiş hatta hocam derdi ilk sen öğrendin diye ve sozelciydim lisede kalın bir kitabı ezbere bilirdim o zamanlar ama artık zaman geçtikçe azaldı çocukken daha yogundu demem o ki ezberi kuvvetlidir hemen alıyordur aklına
Sefeff Bombaikizleri sayıları bilmesi normal ama saat mantığını kavramış olmasi ust seviye sayılabilir. Onun dsndada bu tür yönleri varsa erkn yaşta onu bunaltmadan güzel bir şekilde yonlendirlmelisiniz bence