Bombaikizleri Hanımlar iyi akşamlar . Benim 2 yaşında ikizlerim var oğlumun biri konuşuyor istediklerini dile getirir cümle kurar. Diğeri o kadar değil cümle fazla yok ama kelimelerin hepsini kullanır. Benim sorum başka oğlum saati öğrenmiş nerden öğrendi nasıl oldu anlayamıyorum annemlere geldik 1 hafta sonra rakamları öğrenmiş. Mesela bir araba görsün plakasına koşar tüm rakamları sayar. Oğlum saat kaç dediğimde mesela 9 ise anne bokuz diyor. 2 yaş bebek için normal mi sizce bu durum? Bazı özel yetenekli çocuklar olduğunu biliyorum. Çevremdeki 2 yaş bebeklerde göremiyorum pek size bi danışmak istedim. Şimdiden yorumlarınız için tşk ederim ☺️
Bulutbey Bombaikizleri benim arkadşaımın oğlu da biliyordu hatta ingilizce olarakta biliyordu rakamları. İzlediği videolardan öğrenmiş çocuk. Eğer izlediği şeyler varsa normal denilebilir ama değilse bir uzmana sormakta fayda var diye düşünüyorum
afraninannesii Bombaikizleri benimki de öyle. 20ye kadar sayıyor. Renkleri söyler. 7 kelimeli cümleler kurar. Alfabeyi tanır. Bence normal ama yine de sormak lazım. 21 aylık kızım
Tortilla Bombaikizleri benm kızımda 23 aylık bızım gibi konusuor artık cümle kurıyor ingilizce kelimeller biliyor (agzını burnunu gozunu vs sayılarıda 10 a kdr sayıyor. )Ama saat bılmesı cok guzel yanı bana ilginc geldı belkıde olabılır neden olmasn. Ya dagörsel hafızası cok guclu olacak 😊
Latiko Bombaikizleri benim kızımda iki yaşındayken rakamları biliyordu, markete gidince falan bize fiyatları okuyordu ama saati bilmiyor şu an beş yaşında yeni yeni anlayabildi henüz saati. Ne güzel hemen öğrenmiş sizin ki maşallah 😊
yuhibu1920 Benim oğlumda daha 23 aylık sayıları 10 a kadar sayıyor ama rakamları taniyor mu bilmiyorum hiç denemedim ama bana normal gelmedi yani maşallah bence yaşıtlarından önde bir yetenek siz ogretmeden öğrenmesi.Acaba telefon TV den falan mı öğrendi izletiyor musunuz ?
Bombaikizleri yuhibu1920 günlük aralıklarla 1 saat kadar bakarlar. Mesela renklerinde İngilizcesini ve Türkçesini öğrenmiş ama önce hep İngilizcesini söylüyor sonra Türkçesini söylüyor. Videolardan öğrenmiş olabilir doğru ama ikizi de izliyor onda pek yok böyle şeyler
Bombaikizleri Bulutbey biraz daha mı zaman geçse üstüne katar mı acaba beklesem mi ? Mesela renklerinde İngilizcesi biliyor önce İngilizce sonra Türkçesini söylüyor
yuhibu1920 Bombaikizleri TV den dolayı öğreniyorlar benim çevremde de TV’den öğrenen çocuklar var cok maruz kalmaktan dolayı her çocukta aynı etki olmaz..
Bombaikizleri afraninannesii alfabeyi öğrensin istemiyorum açıkçası ilköğretimden önce iyi değil dedi eşim sınıf öğretmenliği mezunu. Ama sizinki bizimkinden çok daha önde gidiyor siz normal diyorsanız bizimki de normaldir o zaman 😇
yuhibu1920 afraninannesii bence sizin çocuğunuzun yaptıkları hiç normal gelmedi bana Benim oğlumun 100 e yakın kelimesi var ama hala iki kelimeli cümlesi yok.. sizin ki çok üst düzey geldi bana🤗
afraninannesii Bombaikizleri bir tahtamız var orada harfler vardı soruyordu bende söyledim. Direkt hafızaya atmış🥶 bilmiyorum çevredekiler şaşırıyor nasıl bu kadar akıcı konuşuyor, doğru tanımlamalar ya da durum değerlendirmesi yapıyor diye. Bana normal geliyor. 🌝
afraninannesii yuhibu1920 her çocuk kendine özeldir sizinki de maşallah gayet iyi. Bilmiyorum bana normal geliyor😅 doktora sorarım artık
yuhibu1920 afraninannesii çok teşekkür ederim şüphesiz öyle ☺️ sadece ayına göre çok çok ileride bence de bir pedagoğa sorabilirsiniz üstün yetenek gibi bir durum söz konusu ise biran önce ona göre yol cizilmeli malum ulkemizde üstün yetenekli çocuklara hiç kıymet verilmiyor.. bu arada TV telefon izletiyor musunuz ?
morjaguar Bombaikizleri böyle başlıklar beni çok korkutuyor. bana normal geliyor bilmiyorum, oğlum 1,5 yaşında. uzun bir süredir sayı sayıyor, şu an 49a kadar 😄 ilgi meselesi bence, ben çok normal buluyorum
Gmznr2909 Bombaikizleri bu konu da bir fikrim yok yorum çoğalsın faha fazla kişi görsün diye yaziyorum